Zarząd

Łukasz Adamowicz

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Łukasz Adamowicz

Współtwórca Grupy BFC. Odpowiada za dział incentive, eventowy oraz biuro korporacyjnej sprzedaży i promocji hotelu BoniFaCio. Prekursor incentive’ów narciarskich na rynku polskim. Łączy wiedzę pochodzącą z wyjazdów incentive’owych, integracyjnych, eventów, eventów hotelarskich oraz turystyki indywidualnej, aby tworzyć nowe kategorie produktów i usług. Cechuje go biznesowa odwaga, tworzy projekty nowatorskie i realizuje swoją wizję pomimo ryzyka. Zdobywca branżowej nagrody MP Power12 w kategorii Meeting planner – agencja incentive travel. W 2020 roku znalazł się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry oraz na liście WaszaTurystyka.pl – 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Już 3 kadencję, od 2015 roku, jest Wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VIII kadencji.

W 2020 roku od początku koronakryzysu współtworzył branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od samego początku jest aktywnym członkiem Sztabu Kryzysowego, uczestnikiem bezpośrednich rozmów z rządem i Ministerstwem Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Brał udział w opracowywaniu rozwiązań i instrumentów pomocowych dla przemysłu spotkań i turystyki, przygotowywał poprawki do spec ustawy tzw. mikrotarczy dla turystyki. Bierze aktywny udział w pracach związku Pracodawcy RP i dostarcza unikalnej wiedzy na temat sytuacji w przemyśle spotkań, turystyce, turystyce biznesowej. Jest częstym gościem mediów jako ekspert branżowy.

Paula Fanderowska

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Paula Fanderowska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z KBF, operatorem ICE Kraków.

Zarządza polityką sprzedaży Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej. Odpowiada za kreowanie długofalowej strategii marketingowej ICE Kraków. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w tym: MPI oraz ICCA. Zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Nagrodzona MP Power Awards – MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue.

Łukasz Klimczak

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Łukasz Klimczak

Od stycznia 2021 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Od początku pandemii mocno zaangażowany w życie branży spotkań. Członek TUgether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Współautor wytycznych dla organizatorów spotkań, opublikowanych przez Ministerstwo Rozwoju w maju 2020 roku.

Jest przedstawicielem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klubu Agencji Eventowych SAR w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Związany z branżą marketingową i eventową od kilkunastu lat. Współwłaściciel i członek Zarządu agencji *Bespoke.

Absolwent Wydziału Historycznego UW i Akademii Leona Koźmińskiego.

Dr Beata Kozyra

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Dr Beata Kozyra

Prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego, jedynej oficjalnej organizacji zrzeszającej firmy branży targowej.

Menedżer, przedsiębiorca, doradca biznesowy, autorka książek, doktor nauk ekonomicznych. Trener biznesu i wykładowca studiów podyplomowych i MBA w Polsce i za granicą. 

Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku organizacjach, mi. innymi: w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, Pratt&Whitney Canada, Holdingu IPT w Łodzi, Complex Holding SA w Łodzi, B&K Simple Solution w Warszawie.

Od samego początku współtworzyła branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Będąc aktywnym członkiem TUgether i RPSiW uczestniczyła w wielu spotkaniach z rządem,  Ministerstwem Rozwoju, Pracy i Technologii, Ministerstwem Zdrowia i PRF. Brała udział w pracach nad wytycznymi dla branży spotkań i wydarzeń oraz opracowaniem koncepcji pomocy sektorowej dla branży, m.in. Bonu Solidarnościowego.

Jako przedstawiciel branży targowej na bieżąco komentuje w mediach aktualną sytuację  i działania rządu w zakresie wsparcia branży.

Jest absolwentką informatycznych studiów magisterskich na wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Szczecińskiego, biznesowych studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, studiów doktoranckich w Wyższej Szkole Leona Koźmińskiego oraz  Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. 

Autorka 4 książek: Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie – Nie taki diabeł strasznyZarzadzanie sobą – Zrozum siebie i realizuj swoje marzenia;  Komunikacja bez barier – Jak rozumieć i być rozumianym. Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia.

Olga Krzemińska-Zasadzka

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Olga Krzemińska-Zasadzka

Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją eventową Power, PowerSport i DMC Poland. Od 2020 roku Prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Klubu Agencji Eventowych KAE SAR, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, także Society for Incentive Travel Excellence. Założyciel i wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/. W 2019 roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W 2019 i 2020 roku znalazła się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry, a także została wyróżniona na liście TOP Influential People in the Meetings Industry in New Europe przez Kongres Magazin. 

Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite’ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była wicemistrzynią Polski w squash-u). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the Power and Beatuty od YOUR dreams” – to jej ostatnio ulubiony.

Od początku koronakryzysu, z ramienia SOIT współtworzyła branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Członek Sztabu Kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Bierze aktywy udział w pracach związku Pracodawcy RP i Rady Przedsiębiorczości przy Rzeczniku MSP. Ekspert branżowy w mediach, prelegent na konferencjach. 

Marcin Mączyński​


CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Marcin Mączyński

Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W trakcie kryzysu wywołanego przez koronawirusa bierze aktywny udział w pracach zespołów branżowych dotyczących optymalnych rozwiązań pomocowych dla hotelarzy.

W latach 2007 – 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli.

Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.

W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce oraz przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w Komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

JJ (Jawahar Jyoti) Singh

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

JJ (Jawahar Jyoti) Singh

Przedsiębiorca, działacz społeczny i filantrop przebywający w Polsce od 1989 r. Udziałowiec i Prezesem  drugiej co do wielkości firmy zarządzającej podróżami służbowymi Weco-Travel z biurami w Polsce / Czechach / na Węgrzech i Rumunii, która powstała w Polsce w 1992 roku. 

J J Singh jest także Prezesem Zrzeszenia Agentów – ZA IATA w Polsce od 68lat, które reprezentuje ponad 120 agentów IATA.

J J Singh jest członkiem-założycielem i prezesem Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej utworzonej w 2006 roku przy wsparciu indyjskich przedsiębiorców i korporacji, liczącej ponad 103 członków, w tym polskie i indyjskie korporacje biznesowe. Został odznaczony Medalem Ministra Gospodarki RP za promocję handlu i inwestycji między Polską a Indiami.

Z branżą turystyczną jest związanej  od 1986 roku pracując w agencjach i liniach lotniczych, posiada tytuł MBA uzyskany w LBS / HEC.

Mikołaj Ziółkowski

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Mikołaj Ziółkowski

Członek zarządu stowarzyszenia festiwali europejskich Yourope, skupiającego blisko sto największych festiwali w kontynentalnej Europie, promotor kultury i twórca agencji Alter Art, która od ponad 20 lat organizuje największe wydarzenia muzyczne i kulturalne, zmieniając rynek festiwalowy w Polsce, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych (SOIAR), fundator i założyciel Fundacji Alter Art. W 2002 roku po raz pierwszy zorganizował Open’er Festival. Za tym wydarzeniem szybko podążyły kolejne projekty: Kraków Live Festival oraz Orange Warsaw Festival. Mikołaj Ziółkowski jest także promotorem i organizatorem koncertów największych artystów współczesnego muzycznego świata. Zajmuje się także organizacją międzynarodowych wydarzeń artystycznych, jak pierwsze w Polsce występy grupy Cirque du Soleil czy współprodukcją różnych przedsięwzięć artystycznych. Open’er Festival był wielokrotnie nagradzany, między innymi podczas Europejskich Nagród Festiwalowych, a agencja Alter Art otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Promoter of the Year.

Małgorzata Musiał-Bzowska

SEKRETARZ RADY

Małgorzata Musiał-Bzowska

Od stycznia 2021 r. Sekretarz Rady, odpowiadający za koordynację bieżących działań, sprawną komunikację, wzmacnianie wizerunku oraz rozbudowę struktury grupy. Doświadczony manager i lider projektów z ponad 15-letnią praktyką, ze specjalizacją w organizacji i koordynacji projektów z obszaru MICE. Zaczynała jako dziennikarz turystyczny oraz wielofunkcyjny PR-owiec w agencjach United PR i Pegasus, by następnie prowadzić komunikację dla sieci Perfumerii Marionnaud. Pasja podróżnicza wciągnęła ją jednak bezpowrotnie w branżę turystyki biznesowej, najpierw w biurze AFRICA line, potem w dziale incentive&events grupy ZERO Gravity, a wreszcie w ramach własnej działalności. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów Amerykanistyki UW, na specjalizacji kulturoznawstwo. Fanka filmów Woody Allena, street artu i the Beatles, z zamiłowania matka podróżująca, najlepiej czuje się w górach, w Azji, Ameryce Południowej i nad Morzem Śródziemnym.

Bartosz Bieszyński

KOORDYNATOR RADY

Bartosz Bieszyński

Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) w okresie II – XII 2020, a wcześniej branżowego sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju (marzec – kwiecień 2020). Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Piastował też stanowisko business development managera w agencji LIVE oraz CEO w Walk Events i grupie marketingowej San Markos/ Master Brand/ SG Marketing. Był odpowiedzialny m.in. za tworzenie, kreowanie i prowadzenie strategicznych projektów, zdobywanie sponsorów i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing 2011 / 2012 / 2016, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017. Jest przewodniczącym Rady Programowej magazynu THINK MICE, współlaureatem najważniejszych krajowych i zagranicznych nagród branżowych (BEA, EVENTEX, MP POWER, EFFIE). Ekspert i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego event marketingu oraz zarządzania zespołami / projektami.