Obserwuj Nas w Social Mediach! 

Terminarz wydarzeń

7-23 czerwca 2022

Hotelowy Roadshow MICE

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego razem z Radą Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether organizuje w czerwcu Hotelowy Roadshow MICE. Partnerem wydarzeń jest Polska Organizacja Turystyczna.

Będzie to cykl 10 zamkniętych spotkań w różnych miastach w całym kraju. Ich celem jest stworzenie pakietu MICE zawierającego lokalne atrakcje turystyczne, wypracowanego wspólnie przez lokalnych przedsiębiorców, który pobudzi rynek MICE i rynek hotelowy, pokaże potencjał i korzyści
z organizowania tego rodzaju spotkań, a także potencjał turystyczny poszczególnych regionów
i zintegruje lokalnych przedsiębiorców.

W spotkaniach wezmą udział przedsiębiorcy hotelarscy, organizatorzy konferencji i kongresów oraz dostawcy usług lokalnych i atrakcji turystycznych.

– Wierzę, że te 10 spotkań stanie się impulsem do rozwoju przedsiębiorców MICE na lokalnych rynkach. Cieszymy się, że partnerem roadshow została Polska Organizacja Turystyczna, bo to dodatkowo wzmocni przekaz, z jakim ruszamy w Polskę – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP, wiceprezes TUgether.

– Hotelowe RoadShow MICE to kolejny projekt wpisany do rocznego programu POT w ramach wsparcia branży spotkań w 2022 roku, tym razem dedykowany przedsiębiorcom hotelarskim, organizatorom konferencji oraz dostawcom usług lokalnych i atrakcji turystycznych. Naszym celem jest pobudzenie rynku, budowa oferty oraz integracja lokalnych środowisk w miastach zarówno pierwszego, jak
i drugiego czy trzeciego wyboru. Spotkania w 10 miastach w Polsce to również doskonała okazja
do przedstawienia działań Poland Convention Bureau, które w tym roku świętuje 20-lecie swojego istnienia oraz nowych założeń Certyfikatu Dobrych Praktyk – powiedział Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Harmonogram spotkań:

  • Poznań 7.06
  • Bydgoszcz 8.06
  • Gdańsk 9.06
  • Olsztyn 10.06
  • Kraków 13.06
  • Kielce 15.06
  • Wrocław 20.06
  • Katowice 21.06
  • Łódź 22.06
  • Warszawa 23.06

25-27 kwietnia 2022 r.


Już w kwietniu spotkamy się podczas 14. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress Katowice, Poland).

Przed nami blisko debat, dni pełne dyskusji, prezentacji, spotkań oraz wymiany doświadczeń w niezwykłym gronie. #EEC2022 odbędzie się 25-27 kwietnia 2022 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

W agendzie kongresu przewidziana jest sesja poświęcona przemysłowi spotkań i wydarzeń w Polsce:

Jego aktualny potencjał z uwzględnieniem skutków pandemii.

Czas odbudowy – jakie zmiany w sektorze MICE mogą mieć charakter trwały?

Przemysł spotkań a konflikt na wschodzie Europy i jego długofalowe konsekwencje.

Spotkania a technologie cyfrowe – jak pozostać konkurencyjnym wobec inwazji relacji online?

Wielofunkcyjne wykorzystanie obiektów – ważny aspekt funkcjonowania podmiotów rynku MICE.

Wartość przemysłu spotkań dla innych gałęzi gospodarki, sektora usług, rynku pracy, rozwoju miast.

Wśród panelistów sesji: prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether – Łukasz Adamowicz.

Zapraszamy do rejestrowania swojego udziału!

https://www.facebook.com/EECKatowice/

Linkedin European Economic Congress

https://pl.linkedin.com/…/europejski-kongres-gospodarczy

Twitter EECKatowice

https://twitter.com/eeckatowice

Youtube EECPoland

https://www.youtube.com/user/eecpoland



22 kwietnia 2022 r.

FUTURE for MEETINGS w ramach dziesiątej edycji MEETINGS Week Poland!

Już za miesiąc rusza jubileuszowa, dziesiąta edycja Meetings Week Poland!

Wyjątkowe czasy wymagają mocnych wniosków!

Dlatego szykujcie się na ważne tematy i dużo nowości w agendzie.

Po raz pierwszy współorganizatorem Meetings Week Poland będzie Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

Pod egidą TUgether odbędzie się drugi dzień wydarzenia FUTURE for MEETINGS, nowe otwarcie – nowe szanse.

2 lata kryzysu pandemicznego dały jasną odpowiedź, dlaczego potrzebujemy silnej reprezentacji w zderzeniu z nieoczekiwanymi wydarzeniami typu wirus czy kryzys humanitarny.

Jeszcze bardziej aktualne wydaje się pytanie, czy wchodzimy w tej chwili w czas odbudowy czy nadal jesteśmy na etapie walki o przetrwanie?

Tego dnia poddamy dyskusji arcy-ważne dla naszego przemysłu tematy:

Czy warto znać wartość polskiego sektora spotkań i wydarzeń? Jak go badać?

– SOFT POWER  jak budować wizerunek Polski przez mega-eventy?

– TOP 10 wyzwań dla przemysłu spotkań i wydarzeń – czas przetrwania czy odbudowy?

– Jak wygląda perspektywa spotkań B2B w kontekście konfliktu na Ukrainie? Jak powinniśmy być przygotowani na tego typu zwroty akcji na przyszłość?

Wnikliwe ujęcie wątków poszczególnych paneli tematycznych zapewnią:

– przedstawiciele piętnastu organizacji branżowych, które w grudniu 2021 r., po ponad 20 miesiącach walki z efektami pandemii, przekształciły swoją działalność w formułę federacji, działając pod wspólnym szyldem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

– reprezentanci Polskiej Organizacji Turystycznej, współorganizatora wydarzenia

– decydenci ze strony administracji rządowej, instytucji państwowych oraz organizacji pracodawców

– ekonomiści i eksperci rynku spotkań i wydarzeń

Tegoroczna konferencja w formule hybrydowej odbędzie się w dniach 21 – 22 kwietnia w obiekcie muzealno-edukacyjnym Muzeum J. Piłsudskiego w Sulejówku.

Chcesz być aktywnym świadkiem przemian branży MICE w warunkach „new normal”?  To wydarzenie jest dla Ciebie!

Musisz być tego dnia z nami! Zapraszamy do rejestracji!

Program i rejestracja na www.meetingsweek.pl



26 stycznia 2022

Już 26 stycznia odbędzie się 3.edycja konferencji dla branży eventowej Spark of Change. Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether objęła to wydarzenia patronatem branżowym.

W ciągu ostatnich 2 lat profesjonaliści zajmujący się organizacją wydarzeń online stanęli przed potężnymi wyzwaniami wynikającymi z rozwoju pandemii COVID-19. Był to również czas eksplozji kreatywności i zagoszczenia na stałe nowych technologii w branży eventowej. Tegoroczna już 3.edycja konferencji Spark of Change skupi się na możliwościach, jakie nowa, wirtualna rzeczywistość wydarzeń daje event managerom i ich klientom.

W tym roku konferencja Spark of Change została podzielona na 3 wirtualne sceny, a każda z nich skoncentruje się na innym obszarze związanym z organizacją wydarzenia online:

Scena 1 skupi się na zaangażowaniu odbiorców eventów online. Prelegenci przedstawią inspirujące pomysły na działania podczas wydarzeń online i wyjaśnią, jak stworzyć dwustronną komunikację podczas takiego spotkania. Uczestnicy będą mieli również możliwość poznania skutecznych sposobów promocji własnych wydarzeń.

Scena 2 będzie poświęcona technologii. Udowodnimy, że nie trzeba maniaka komputerowego, aby stworzyć udane wydarzenie online. Technologia wspiera profesjonalistów eventowych na każdym kroku. Uczestnicy będą mieli okazję zanurzyć się w świat wirtualnych platform, technologii vMix, green screen, najnowocześniejszych technologii oraz produkcji i reżyserii wydarzeń.

Na scenie numer 3 poznają możliwości tworzenia niezapomnianych treści na wirtualne wydarzenie z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, animacji, dedykowanych projektów graficznych, które wzbogacą jakość spotkania. Uczestnicy będą mogli doświadczyć wnikliwego instruktażu tworzenia efektywnego i najwyższej jakości wirtualnego wydarzenia.

Wydarzenie poprowadzą topowi polscy prezenterzy eventów online: Anna Butrym, Maciej Kautz, Damian Urbańczyk i Łukasz Cioch.

Rejestracja na konferencję Spark of Change jest bezpłatna i dostępna na stronie: www.sparkofchange.online.


12 stycznia 2022

Już w styczniu będzie miało miejsce ważne wydarzenie, które każdy związany z branżą eventową powinien mieć zapisane w swoim kalendarzu!

Forum Branży Eventowej FBE 2022 po rocznej przerwie zaplanowano jako wydarzenie stacjonarne na żywo (EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa).

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether objęła to wydarzenie patronatem branżowym.

W trakcie edycji 2022 FBE:

  1. omówione zostaną nowe warunki rynkowe, z którymi musi zmierzyć się branża.
  2. podjęta zostanie próba prognozy trendów na najbliższą przyszłość. Analizie i ocenie poddany zostanie rok 2021.
  3. wystąpienia związane z realizacjami on-line pomogą podnieść event managerom kompetencje w zakresie wydarzeń cyfrowych.
  4. kluczowym zagadnieniem tegorocznego programu będzie także szacowanie wartości dodanej eventów oraz mierzenie i ocena ich ROI. Szczegółowo przedstawione zostaną wyzwania związane z umiejętnością obrony realnej wartości wydarzenia i budżetu. Omówione zostaną wyjątkowe, często niedoceniane korzyści, wynikające ze stosowania event marketingu w komunikacji marki.
  5. nie zabraknie ważnego wystąpienia na temat przywództwa w projektach eventowych.

W edycji 2022 ponownie pojawią się aż dwie sceny

Scena główna przygotowana na przyjęcie 700 słuchaczy oraz mała scena, na której pojawią się m.in. tematy związane z turystyką zorganizowaną i marketingiem miast.

Najbliższa edycja Forum Branży Eventowej zakończy się… galą finałową XI edycji Elfów Stowarzyszenia Branży Eventowej

Po 22 miesiącach pandemii branża stara się podnieść niczym feniks z popiołów, udowadniając, że tworzą ją niezłomni, odporni psychicznie i zwyczajnie nadzwyczajni ludzie, bez których nie udaje się utrzymać w społeczeństwie radości życia, motywacji do pracy i chęci na nowe doznania.

W FBE 2020 udział wzięło ponad 2.200 profesjonalistów z branży i 189 dostawców. Organizatorzy wierzą, że edycja 2022 również zgromadzi istotną grupę przedstawicieli rynku eventowego.

Rejestracja na wydarzenie została już otwarta: https://forumbranzyeventowej.pl/zarejestruj-sie/.

Więcej informacji: www.forumbranzyeventowej.pl;


15 i 16 listopada 2021

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, we współpracy z Polski Fundusz Rozwoju, uruchamia szkolenia online na temat zasad rozliczania i zwrotu subwencji pozyskanych z Tarczy Finansowej PFR 2.0, dedykowane firmom MŚP zrzeszonym w członkowskich organizacjach branżowych TUgether.

Przewidziane są 2 terminy do wyboru:

  1. 15 listopada 2021 (godz. 09.00-10.30)
  2. 16 listopada 2021 (godz. 15.00-16.30)


Na szkoleniach eksperci PFR Portal PPK omówią szczegółowo:

  1. jak rozliczyć subwencję finansową,
  2. kiedy i gdzie złożyć oświadczenie o rozliczeniu subwencji,
  3. na co zwrócić szczególną uwagę,
  4. jakie mogą być konsekwencje niezłożenia oświadczenia o rozliczeniu subwencji w terminie?
  5. będzie możliwość zadawania pytań indywidualnych w ramach panelu Q&A

Członków organizacji branżowych wchodzących w skład Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether zapraszamy do kontaktu mailowego (sekretarz@rpsiw.pl), w celu uzyskania linku rejestracyjnego do webinariów.

UWAGA! Liczba uczestników na każdy termin ograniczona.

Przypominamy, że każdy przedsiębiorca z sektora MŚP, który otrzymał wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0, ma obowiązek rozliczyć otrzymaną subwencję finansową w terminie od 18 listopada 2021 r. do 15 marca 2022 r.

Przypominamy też, że mikrofirmy, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą składały oświadczenia o rozliczeniu subwencji finansowej od 19 stycznia do 28 lutego 2022 r.

Szkolenia dla Mikrofirm planowane są od stycznia 2022 r., a szczegółowe terminy zostaną podane w komunikacie PFR.


20 września 2021 r.

Już za tydzień, 20 września 2021 r. rusza 13. edycja największej imprezy biznesowej Europy Centralnej – Europejski Kongres Gospodarczy 2021 (European Economic Congress) w Katowicach (European Economic Congress Katowice, Poland). Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć dyskusji poświęconej w całości przemysłowi spotkań i wydarzeń.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether zaprasza na debatę: Branża MICE | 22 września 2021 r. | 11.30-13.00

3 dni wypełni ponad sto debat w ramach kilkunastu bloków tematycznych – prezentacje, spotkania i wymiana doświadczeń polityków, przedstawicieli europejskich rządów, międzynarodowego grona inwestorów i przedsiębiorców reprezentujących różne branże gospodarki.

Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć dyskusji poświęconej w całości przemysłowi spotkań i wydarzeń

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether zaprasza na debatę:

Branża MICE | 22 września 2021 r. | 11.30-13.00 (https://bit.ly/3Ad7uFT)

Główne wątki dyskusji:

Przemysł spotkań i wydarzeń w pandemii – bilans najtrudniejszego roku.

Obiekty eventowe, hotele i gastronomia, operatorzy – kondycja i perspektywy branży na huśtawce odmrożeń i lockdownów.

Strategie: od przetrwania po innowacje i kreowanie nowej wartości dla klientów.

Formuła online, wydarzenia hybrydowe i plenerowe – korzyści i ograniczenia.

Potrzeba dialogu i edukacji, pandemiczne doświadczenie i nowe standardy bezpieczeństwa, czyli potencjał odbudowy branży.

  • Rola władz rządowych i samorządowych w stymulowaniu powrotu branży do normalności.

Z ramienia Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w sesji udział weźmie Paula Fanderowska, prezes zarządu SKKP Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, zastępca dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków Congress Centre, Krakowskie Biuro Festiwalowe, zasilając grono pozostałych ekspertów tego sektora:

Waldemar Bojarun, wiceprezydent Katowic

Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Marta Chmielewska, prezes zarządu MEAGroup.Event360, Managing Partner Ewenement Brand Experience Workshop

Tomasz Piórkowski, Regional Director Cracow & Katowice Vienna House

Marcin Stolarz, prezes zarządu PTWP Event Center

  • Ewa Woch-Kośmider, wiceprezes zarządu, Targi w Krakowie

Moderacja:

Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl, przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Rejestracja na Europejski Kongres Gospodarczy 2021 https://bit.ly/2YZAdQL

Pełna agenda wydarzenia

https://bit.ly/3nzKIEs


4 lipca 2021 r.

4 lipca 2021 r. odbędzie się prezentacja prowadzona przez ekspertów Banku Gospodarstwa Krajowego, dedykowana branżom z przemysłu spotkań i wydarzeń na temat oferty pożyczkowej, która niebawem będzie ponownie dostępna na rynku. Uczestnicy spotkania będą mieli też możliwość udziału w sesji pytań i odpowiedzi.

Webinar adresowany jest do firm członkowskich organizacji i stowarzyszeń wchodzących w skład Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

Materiał dotyczący pożyczek płynnościowych POIR, przygotowany przez BGK, dostępny TUTAJ.



29 czerwca 2021 r., hotel ARCHE Krakowska, Warszawa

Na zaproszenie turystyka.rp.pl zapraszamy do udziału w debacie „Turystyka (od) nowa. Narzędzia wychodzenia z kryzysu” poświęconej turystyce krajowej, w tym turystyce biznesowej, MICE i incentive, jej sytuacji u progu wakacji i prognozom na kolejne miesiące i lata.

W debacie wezmą udział:

Andrzej Gut-Mostowy, wiceminister rozwoju, pracy i technologii Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii

Rafal Szlachta, prezes Polska Organizacja Turystyczna

Andrzej Kindler, wiceprezes Polska Izba Turystyki

Ireneusz Węgłowski, prezes Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP

Bogdan Dyjuk, wiceprzewodniczący Rady Ekspertów przy Ministrze Rozwoju, Technologii i Pracy

Łukasz Adamowicz, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether



17 czerwca 2021 r.

Zapraszamy na coroczną, siódmą już edycję konferencji EVENT BIZNES, która odbędzie się  Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether objęła tegoroczną edycję patronatem branżowym.

Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland już po raz siódmy przygotowuje konferencję Event Biznes , kierowaną do branży eventowej.

Organizatorzy przenieśli w tym roku datę wydarzenia z jesiennej na letnią – spotkanie odbędzie się 17 czerwca w Hotelu Mazurkas.

Sama nazwa konferencji została również uzupełniona o słowo klucz – „plener”

Konferencja zarówno swoim programem, jak i nową formułą, opartą na stolikach dyskusyjnych, jest odpowiedzią na zmiany rynkowe wymuszone pandemią.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether objęła tegoroczną edycję patronatem branżowym.

Więcej szczegółów na temat wydarzenia na stronie: http://sbe.org.pl/vii-edycja-event-biznes/



7 czerwca 2021 r.

Zapraszamy na VIII Forum Promocji Turystycznej, organizowane przez redakcję portalu waszaturystyka.pl, na żywo!

Forum odbędzie się 7 czerwca w Kamienicy Artystycznej w Warszawie.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether patronuje temu wydarzeniu.

Wyjątkowy rok w turystyce wymaga przemyślenia przyszłości tego biznesu oraz modyfikacji strategii jego rozwoju. A co za tym idzie – przemyślenia strategii promocyjnej, przyszłości turystyki biznesowej i segmentu MICE.

Będzie ku temu okazja podczas VIII Forum Promocji Turystycznej, organizowanego przez redakcję portalu waszaturystyka.pl.

To pierwsza tak poważna okazja do spotkania face-to-face w branży turystycznej po zniesieniu obostrzeń w pandemii.

Forum odbędzie się 7 czerwca w Kamienicy Artystycznej w Warszawie.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether patronuje temu wydarzeniu.

Rejestracja na Forum już ruszyła

https://www.forumpromocjiturystycznej.pl/

Zapraszamy!



20 maja 2021 r.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji #Polzakmarketing2021

Wydarzenie odbędzie się 20 maja w godz. 15:00-16:30.
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń
TUgether objęła patronat medialny nad tym wydarzeniem

ZAPRASZAMY!

https://onlineexperience.pl/POLZAKMARKETING2021/

Czego uczy nas pandemia? Marketing rozwiązań w eventach.

7 wyzwań eventu digital w komentarzach ekspertów i case studies:

Wspólne przeżywanie. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.

Wsparcie marki i sprzedaży. Czy event digital dowozi? Co po pandemii?

Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem?

  • Dobry zakup – co naprawdę kupujemy?

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się m.in.:

– Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska

– Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU

– Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka

– Monika Kiełtyka – Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca

– Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska

– Marcin Sienkowski, Head of Marketing – OLX.pl

– Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories – KIA

Rejestracja: https://onlineexperience.pl/formularz-20-05-2021/

Zapraszamy także do rejestracji na pozostałe wydarzenia Polzak Marketing:

  1. wydarzenie Marketing rozwiązań w digitalu – 10 czerwca

rejestracja https://onlineexperience.pl/formularz-10-06-2021/

  1. wydarzenie Marketing rozwiązań w produkcji tv / video. – 23 czerwca – rejestracja https://onlineexperience.pl/formularz-23-06-2021/

Organizatorzy wydarzenia: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej , PSML – Polish Supply Management Leaders, Klub Agencji Eventowych SAR, Klub Producentów Reklamowych SAR, Klub Ad Tech SAR.



19 maja 2021 r.

Zapraszamy do oglądania relacji online z gali MP Power NGITH – 19 maja, o godz. 19.00, podczas której poznamy Zwycięzców konkursu MP Power Awards – osobistości branży, najlepsze projekty, obiekty, produkty, kreatywnych oraz agencję roku.

Gala finałowa w formule online zostanie zrealizowana w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie.

Żeby wziąć udział w finale MP Power Awards®, należy się zarejestrować: https://mppowernight.wydarzeniaonline.pl/rejestracja-free/

Trzymamy mocno kciuki za wszystkich nominowanych członków Rady Przemysłu i Wydarzeń / TUgether!

Nominowani w plebiscycie MP Power 12:

Meeting planner: Dominik Górka / LIVE Age i Lukas Klimczak / BESPOKE

Agencja incentive travel: Grace GD/WECO Travel, Olga Krzemińska-Zasadzka / POWER, Łukasz Adamowicz /BFC

PCO/DMC: Anna Jedrocha ,Symposium Cracoviense

Dostawca/venue: Paula Fanderowska, ICE Kraków

Dostawca/technika eventowa: Krzysztof Paradowski / CMA

Dostawca OPEN: Anna Nowakowska, RAJT hale namiotowe

POWODZENIA i do zobaczenia 19 maja o 19.00!



22 kwietnia 2021r.

Zapraszamy na 9 edycję Meetings Week Poland 2021! Wydarzenie nr 1 dla sektora MICE odbędzie się już 22 kwietnia, w formule hybrydowej. Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń #TUgether jest Partnerem branżowym tego wydarzenia.

Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez SKKP Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT, SITE Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie Grupa Uczelni Vistula, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl

Polska Organizacja Turystyczna objęła Wydarzenie Patronatem honorowym.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń #TUgether jest Partnerem branżowym.

Wszystkie sesje merytoryczne odbędą się jednego dnia – 22 kwietnia. Realizowane w studiu Brill AV Media spotkania będą streamowane do sieci.

Relację będzie można oglądać na stronie internetowej www.meetingsweek.pl.

Finałem MWP 2021 będzie gala wręczenia nagród MP Power Awards, która odbędzie się 23 kwietnia.

Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland łączy wspólny mianownik: Przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom.

Każdy, kto chciałaby przedstawić swój pomysł, wygłosić opinię czy punkt widzenia na dany temat, może dołączyć do grona mówców w formule Open Pitch.

Meetings Week Poland 2021 otworzy:

  • Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator SGTiH).

Poland Meetings Destination (The Warsaw Voice) będzie poświęcona wyzwaniom i perspektywom przemysłu spotkań po pandemii.

SKKP skupi się na nowych kompetencjach, jakie będą niezbędne w branży MICE.

SITE i SOIT powrócą do tematu incentive travel w nowej rzeczywistości, otwartego podczas ostatniej edycji MWP.

SBE poświęci swoją sesję na rozmowę o cyberbezpieczeństwie, które stanowi jeden z kluczowych elementów Eventu 2.0.

MPI spojrzy na socjologiczne skutki pandemii i ich wpływ na przeobrażenia branży spotkań.

Podczas finałowej gali MP Power Awards® zaprezentowane zostaną najbardziej wpływowe osobowości branży, najlepsze projekty, obiekty i produkty.

Wydarzenie jest bezpłatne dla uczestników.

Zarejestruj się na www.meetingsweek.pl



9 marca 2021 r.
Debata online: Branża MICE w pułapce lockdownu. Jak utrzymać miejsca pracy i wrócić na rynek?
Zapraszamy na debatę o aktualnej sytuacji w sektorze spotkań organizowaną przez redakcję Propertynews.pl oraz Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether, która odbędzie się już 9 marca 2021 r. od 13.30 do 15.00.

Transmisja live spotkania będzie dostępna na profilu TUgether na Facebooku oraz w portalach: propertynews.pl, portalsamorzadowy.pl, wnp.pl.

W programie debaty m.in.:
• Branża spotkań to najdłużej „zamknięta” część gospodarki – straciła wydarzenia 2020 roku, teraz traci te z 2021 roku. 5 mld zł rocznych wpływów do budżetu Państwa, 220 tys. miejsc pracy – to wkład rynku MICE w gospodarkę. Jaka jest perspektywa rynkowych graczy?
• Jak wyglądają najnowsze dane o sytuacji w branży?
• Jak bez przemysłu spotkań radzą sobie hotelarze?
• Czy samorządy zdały egzamin ze wsparcia branży w trudnych czasach? Czy miasta mogą pomóc w odbudowie branży?
• Jaka przyszłość czeka miastotwórcze projekty towarzyszące obiektom targowym?
• Czy dotychczasowa pomoc rządowa jest wystarczająca względem potrzeb?
• Jak przetrwać kolejne miesiące z minimalnymi przychodami? Jak utrzymać załogi i dostosować swoją ofertę?
• Jak utrzymać potencjał tego rynku? Czy nadszedł czas na nowy model biznesowy?

Udział w debacie potwierdzili:
• Łukasz Adamowicz, wiceprezes zarządu BFC Travel / Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
• Paula Fanderowska, zastępca dyrektora Centrum Kongresowego ICE Kraków / prezes zarządu Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów w Polsce
• Dominik Górka, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR
• Grażyna Grabowska, prezes zarządu Targów w Krakowie
• Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP
• Marcin Mączyński, sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
• Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce
• Tomasz Piórkowski, Regional Director Cracow & Katowice Vienna House Poland

Debatę moderować będą:
• Małgorzata Burzec-Lewandowska, zastępca redaktora naczelnego PropertyNews.pl

  • Robert Posytek, redaktor naczelny PropertyNews.pl
    ZAPRASZAMY!

Tu link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/459401042083137/?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%7D]%7D



17 luty 2021 r.
WALCZYMY O PROJEKT USTAWY ODSZKODOWAWCZEJ!
Tylko działając #TUgether mamy szansę przekonać głosujących, że to jest NAJLEPSZE i NAJTAŃSZE dla Budżetu Państwa ROZWIĄZANIE, które uratuje od upadku tysiące firm z sektora spotkań i wydarzeń

Włącz się do wydarzenia!

Projekt ustawy odszkodowawczej przyjęty w drugim czytaniu w dniu 19 lutego 2020 z uwzględnieniem poprawek zgłoszonych w drodze konsultacji z branżami zamkniętymi, w tym z przedstawicielami Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń), Polskiej Federacji Fitness.

Tzw. ustawa odszkodowawcza to propozycja „formy ugody” ze Skarbem Państwa – ugody zmniejszającej potencjalne koszty państwa, związane z masowo składanymi pozwami sądowymi przez przedsiębiorców, a także zapobiegjącej zatkaniu sądów tymi pozwami.
Dotychczasowa, wykształcona linia orzecznictwa wskazuje na przychylanie się sądów administracyjnych do powyższych argumentów przedsiębiorców.

1. DLACZEGO JEST TO TAK WAŻNE?
Wielu przedsiębiorców, których działalność zablokowano z powodu pandemii i ograniczeń z nią związanych, zostało pominiętych w pomocach w 2020 i 2021 roku. Do wielu przedsiębiorców pomoc nie dotarła albo była niewystarczająca.
Przykładów jest wiele:
• JDG – jednoosobowe działalności gospodarcze;
• spółki m.in. jawne, komandytowe, cywilne niezatrudniające pracowników;
• pominięte PKD w pomocach – z łańcucha dostaw naszych branż /np. usługi IT specjalistyczne dla hotelarstwa, tłumacze konferencyjni, usługi spedycyjne tylko dla branży targowej i inne/;
• firmy, które miały źle dobrane PKD przed pandemią /bo wcześniej nie było to ważne i potrzebne przedsiębiorcy, jedynie dla celów statystycznych/;
• firmy, które odnotowały największe spadki w 2020 roku i nie załapały się na pomoc z tarczy finansowej 2.0 oraz pokrycia 70% kosztów stałych /straty/ ze względu na wprowadzone limity;
• firmy założone w 2020 roku;
• firmy, dla których otrzymana pomoc nie pokryła zdecydowanej większości strat.

2. CO ZAWIERA PROJEKT?
Projekt zawarty w druku 307 polega na utworzeniu instrumentarium prawnego, wzorowanego na zawartym w ustawie z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat majątkowych, wynikających z ograniczenia wolności i praw człowieka i obywatela, w czasie stanu nadzwyczajnego. Projekt bazuje na mechanizmie przewidzianym w prawodawstwie polskim i zgodnym z prawem unijnym.
Z ustawy mogliby skorzystać przedsiębiorcy poszkodowani w następstwie ograniczenia wolności i praw człowieka i obywatela w czasie stanu epidemii, w związku z zakażeniami wirusem COVID-19. Ustawa przewiduje administracyjną, pozasądową i szybszą od sądowej drogę wyliczania szkody i odszkodowania w oparciu o decyzje wojewodów. WAŻNE! Szkoda ta byłaby pomniejszona o równowartość pomocy udzielonej poszkodowanemu. Jeśli więc otrzymana pomoc była jednak dla danego podmiotu skuteczna, to nie wystąpi przesłanka do odszkodowania.
W wyniku rozmów i porozumienia z przedsiębiorcami, ustalono ugodowe dla Skarbu Państwa i Przedsiębiorców rozwiązania:
• Po pierwsze: poprawki ograniczają zakres odpowiedzialności odszkodowawczej Skarbu Państwa na podstawie procedowanej ustawy, tylko do przedsiębiorców, ponieważ to ta grupa podmiotów została najbardziej dotknięta ekonomicznie wprowadzanymi przez rząd ograniczeniami, nakazami i zakazami.
• Po drugie: odszkodowanie zostanie ograniczone do 70% poniesionej szkody majątkowej pomniejszonej o równowartość bezzwrotnej pomocy udzielonej przedsiębiorcy na podstawie przepisów przyjętych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. Przedsiębiorca będzie mógł wybrać, czy woli uzyskać takie odszkodowanie, dochodzone w prostszym i szybszym trybie administracyjnym, czy też dochodzić odszkodowania rekompensującego całość szkody przed sądem powszechnym, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
• Po trzecie: odszkodowanie to 70% całej szkody w rozumieniu cywilistycznym, czyli obejmującej zarówno poniesione przez przedsiębiorców straty, jak i nieuzyskane korzyści, jeżeli pozostają w związku z wprowadzanymi przez rząd w następstwie pandemii ograniczeniami, nakazami i zakazami dotyczącymi działalności gospodarczej. Przypomnijmy, że projekt w pierwotnym brzmieniu dotyczył tylko poniesionej straty, bez nieuzyskanych w wyniku pandemii korzyści.

3. JAK MOŻESZ POMÓC?
• Jeśli znasz posła osobiście – weź projekt ustawy, podejdź do niego i powiedz, jakie to jest dla nas ważne.
• Jeśli nie masz czasu – możesz wysłać do niego – informację z prośbą, by głosował za wsparciem dla przedsiębiorców branż zamkniętych.
• Zaproś jak najwięcej osób na wydarzenie, roześlij wieści, udostępniaj, niech jak najwięcej osób dowie się o inicjatywie.
• Powiadom media – jeśli masz takie kontakty. Jeśli opublikują – prześlij nam informację na sekretarz@rpsiw.pl
Będziemy umieszczać linki do wszystkich materiałów i informować Was na bieżąco o postępach prac.

Tu link do wydarzenia na fb:
https://www.facebook.com/events/1315360872163669/?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%7D]%7D



28 stycznia 2021 r.

Zapraszamy dziś wieczorem na transmisję on-line z gali wręczenia nagród Złotych Spinaczy za rok 2020.
Nasza inicjatywa #TUgether uruchomiona w marcu 2020 r. jest nominowana w konkursie do kategorii ADVOCACY & PUBLIC AFFAIRS!
Trzymajcie kciuki!



6 listopada 2020 r.

SPOTKANIE BRANŻ ZAMKNIĘTYCH – Plac Zamkowy w Warszawie
Miejsce: Plac Zamkowy
Godzina: od 11:00
Cel: Zbiórka jak największej liczby podpisów pod petycją branż zamkniętych.
Charakter wydarzenia jest podyktowany obecnymi przepisami i ograniczeniami związanymi z pandemią Covid-19.
Do zobaczenia!

#SilniejsiRazem
link do wydarzenia na fb:

Z tego co widzimy wielu z Was w ciągu ostatnich dni aktywnie spaceruje przy zachowaniu reżimu sanitarnego, budując swoją odporność!
Bardzo się to chwali, bo w zdrowym ciele zdrowy duch!
Niestety w branży *eventowej / gastro / hoteli i fitness duch i nastrój szoruje po podłodze, a mopy nie nadążają wchłaniać naszych łez.
Nikt z nas nie wie już co przyniesie jutro – czy przeżyjemy do pierwszego? Czy będziemy musieli sprzedać swoją restaurację / klub fitness / hotel / aquapark / agencję eventową ? Czy wrócimy do pracy jako trener / kelner / kucharz / project manager / nagłośnieniowiec czy konferansjer?
Nie wiemy czy wiecie, ale jest nas w tych 4 branżach łącznie 3 miliony osób ! To znaczy, że co 6-ta osoba w Polsce jest z pracownikiem naszych branż.
Od pół roku organizacje nas reprezentujące dwoją się i troją żeby rządzącym zwrócić uwagę, że po prostu zaraz nas… nie będzie
Wszystkie otrzymane do tej pory formy pomocy wyczerpały się, a te nowe (zwolnienie z ZUS za listopad) pozostawmy bez komentarza.
Niejeden z nas marzył w weekend by być sprzedawcą chryzantem. Firmy z tej branży od razu dostały pomoc, nasze sektory nadal walczą o byt.

W związku z tym czołowe organizacje naszych 4 branż w weekend przygotowały finalne postulaty i propozycje dla rządzących, które łączą nasze sektory we wspólnej walce nie o lepsze jutro, ale po prostu o… jutro!
Powstańmy zatem w piątek 6 listopada między 11:00, a 13:00 nie z kolan, ale z sofy i spotkajmy się pod kolumną Zygmunta na Starym Mieście w Warszawie gdzie każdy z Was będzie mógł złożyć podpis pod petycją!
Im więcej nas i podpisów, tym bardziej awansujemy w rządowej szufladzie z kategorii „przeczytam może kiedyś” na „przeczytam może jutro”.

Zabierzcie maski, rękawiczki i zachowajcie dystans ale bądźmy tego dnia razem, wspólnie i z kreatywnym przytupem bo jesteśmy #SilniejsiRazem!
Reprezentanci naszych branż tego dnia planują też osobiście złożyć petycję z naszymi podpisami więc im więcej naszych parafek tym lepiej, a poza tym kto wie co i jak się zadzieje w piątek, a nuż pomożemy im dalej w tym spacerku po mieście?

Ps: zabierzcie ze sobą jednorazowe długopisy! Po podpisie będziemy je zbierać tak żeby przekazać wraz z petycją, bo może właśnie rząd ociąga się z propozycjami dla nas ze względu na brak atramentu?

Zapraszamy Was evenciarze / gastromacherzy / fitnessowcy / hotelarze

*branży spotkań i wydarzeń (tzw. “eventy”, w tym m.in. konferencje / targi / kongresy/ turystyka biznesowa czy wydarzenia artystyczno-rozrywkowe, jak np. koncerty / festiwale muzyczne oraz firmy z zaplecza technicznego wydarzeń, targów, imprez rozrywkowo-artystycznych) wraz z usługami transportu autokarowego i samolotowego.

tu link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/2147088045434619/?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%7D]%7D



05 listopada 2020

PETYCJA BRANŻ ZAMKNIĘTYCH!

Zachęcamy do podpisania petycji z kluczowymi postulatami dotyczącymi opracowania sektorowych form pomocy i wsparcia dla branż, których działalność została ograniczona w związku z pandemią SARS-CoV-2.

Branże Wydarzeń i Spotkań / Fitness / Gastronomia / Hotele

https://www.petycjeonline.com/petycja_bran_zamknitych



30 lipca 2020 r.

𝗨𝗥𝗨𝗖𝗛𝗔𝗠𝗜𝗔𝗠𝗬 𝗣𝗢𝗠𝗢𝗖 𝗗𝗟𝗔 𝗠𝗜𝗖𝗘

Wspieramy działalność Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń!
#zrzutka #MICE

https://zrzutka.pl/tu55gy

Celem zbiórki jest wsparcie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, która zastąpiła funkcjonujący od marca 2020 zespół – Sztab Kryzysowy #TUgether.

Naszą misją jest przeciwdziałanie skutkom pandemii w branży eventowej – zacieśnianie współpracy między organizacjami i reprezentowanie wspólnych interesów w rozmowach z rządem.

Organizatorem zrzutki jest Stowarzyszenie MPI Poland Chapter, które od początku było  członkiem sztabu TUgether, a obecnie wchodzi w skład Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

Apelujemy do wszystkich naszych członków i sympatyków, dla których los branży spotkań nie jest obojętny o wsparcie dla Rady! Działajmy razem w trosce o nasze interesy!

Pełna informacja jest dostępna na stronie MPI Poland Chapter:

https://www.mpi.org/…/aktualnosci…/article/zrzutka_mpi



5 czerwca 2020 r.

Zapraszamy na jubileuszową, dziesiątą Poranną Kawę z TUgether.
Tematem jubileuszowej kawy z TUgether będą „Nowe procedury i rozporządzenia – jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości”

Naszymi gośćmi będą

  • Anna Jędrocha – wiceprezes SKKP Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Prezes Symposium Cracoviense, PCO
  • Katarzyna Czajka – Senior Sales Executive – Emirates
  • Mariusz Nowak – Członek Zarządu Klub Agencji Eventowych SAR / SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, CEO agencji Ministry Of Creativity
  • Mikołaj Ziółkowski – Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych – SOIAR – Alter Art.
  • Tomasz Kobierski – Prezes Międzynarodowe Targi Poznańskie
  • Andrzej Kindler – wiceprezes Polska Izba Turystyki, przewodniczący rady Polska Organizacja Turystyczna.

Zapraszamy na LIVE! na profilu fb TUgether



19 marca 2020 r.

Apel o zawarcie Paktu Społecznego #TUgether

PETYCJA ON-LINE: My, przedsiębiorcy z branży komunikacji marketingowej i branży MICE, zatrudniający dziś setki tysięcy osób, z niepokojem obserwujemy rozprzestrzenianie się koronawirusa w Polsce i Europie. Prosimy o wsparcie naszego apelu wewnątrzbranżowego:
https://www.petycjeonline.com/apel_polskiej_branzy_komunikacji_marketingowej_i_mice



5 marca 2020 r.
Ratujmy branżę MICE!

PETYCJA ON-LINE: STANOWISKO PRZEDSTAWICIELI BRANŻY MICE DOT. SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z KORONAWIRUSEM (SARS-COV-2)
https://www.petycjeonline.com/stanowisko_przedstawicieli_brany_mice_dot_sytuacji_zwizanej_z_koronawirusem_sars-cov-2