PREZES RADY
Współtwórca Grupy BFC. Odpowiada za dział incentive, eventowy oraz biuro korporacyjnej sprzedaży i promocji hotelu BoniFaCio. Prekursor incentive’ów narciarskich na rynku polskim. Łączy wiedzę pochodzącą z wyjazdów incentive’owych, integracyjnych, eventów, eventów hotelarskich oraz turystyki indywidualnej, aby tworzyć nowe kategorie produktów i usług. Cechuje go biznesowa odwaga, tworzy projekty nowatorskie i realizuje swoją wizję pomimo ryzyka. Zdobywca branżowej nagrody MP Power12 w kategorii Meeting planner – agencja incentive travel. W 2020 roku znalazł się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry oraz na liście WaszaTurystyka.pl – 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Już 3 kadencję, od 2015 roku, jest Wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VIII kadencji.
W 2020 roku od początku koronakryzysu współtworzył branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od samego początku jest aktywnym członkiem Sztabu Kryzysowego, uczestnikiem bezpośrednich rozmów z rządem i Ministerstwem Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Brał udział w opracowywaniu rozwiązań i instrumentów pomocowych dla przemysłu spotkań i turystyki, przygotowywał poprawki do spec ustawy tzw. mikrotarczy dla turystyki. Bierze aktywny udział w pracach związku Pracodawcy RP i dostarcza unikalnej wiedzy na temat sytuacji w przemyśle spotkań, turystyce, turystyce biznesowej. Jest częstym gościem mediów jako ekspert branżowy.
REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE
Ceo i założyciel firmy konsultingowej in2win business consulting działającej od 2011 roku w obszarze mice; członek zarządu stowarzyszenia branży eventowej, ekspert branżowy.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studia zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat była związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Do końca kwietnia 2017 r. piastowała również funkcję Executive Director w Sapphire Group, do której należy także EXPO XXI oraz Blue Business Media.
Przez kolejne 2 lata była Dyrektorem Zarządzającym największego obiektu wystawienniczego w Polsce – Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za koordynację działań i współpracę z zewnętrznymi klientami oraz organizacjami międzynarodowymi.
Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych. Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc członkiem zarządu tej organizacji odpowiedzialnym za współpracę międzynarodową, a do końca lipca 2016 roku była przez ponad 6 lat Wiceprezesem Polskiej Izby Przemysłu Targowego, członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową.
Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. Uhonorowana została tytułem MP-12, jako najlepszy menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, . Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku” w kategorii „Menadżer obiektu”, a także Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
KOORDYNATOR RADY
Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) w okresie II – XII 2020, a wcześniej branżowego sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju (marzec – kwiecień 2020). Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Piastował też stanowisko business development managera w agencji LIVE oraz CEO w Walk Events i grupie marketingowej San Markos/ Master Brand/ SG Marketing. Był odpowiedzialny m.in. za tworzenie, kreowanie i prowadzenie strategicznych projektów, zdobywanie sponsorów i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing 2011 / 2012 / 2016, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017. Jest przewodniczącym Rady Programowej magazynu THINK MICE, współlaureatem najważniejszych krajowych i zagranicznych nagród branżowych (BEA, EVENTEX, MP POWER, EFFIE). Ekspert i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego event marketingu oraz zarządzania zespołami / projektami.
CZŁONEK KOMISJI REWZYJNEJ RADY / REPREZENTANT ORGANIZACJI SBE W RADZIE
Dyrektor zarządzająca SBE, dyrektor programowy Studium Event Management, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i Public Relation z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej. Za flagowy projekt, którym jest Szachownica Lotnicza symbolem przyjaźni polsko- brytyjskiej otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II.
Za swoją działalność uhonorowana została tytułem Człowieka Sukcesu Warmii i Mazur 2016 roku przyznany przez magazyn “Osobowości i Sukcesy”.
Przez 8 lat prowadziła w Londynie Hurricane of Hearts i zarządzała 300osobowym zespołem organizując najgłośniejsze polonijne projekty (koncerty, seminaria, akcje społeczno- charytatywne, bale i akcje sportowe) . O eventach opowiadała na Uniwersytecie w Oksfordzie, Uniwersytecie Greenwich, Imperial College London oraz University City London.
Współpracowała z Wembley Stadium, Football Association, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Polskim Komitetem Olimpijskim, Centrum Stosunków Międzynarodowych.
Jej autorskie akcje głośno komentowane były w BBC, ITV, The Daily Mail, Metro i we wszystkich mediach w Polsce.
Członek jury międzynarodowych konkursów branżowych BEA World Festival, Baltic- Nordic Event Award, Forum Branży Eventowej 2017.
REPREZENTANT ORGANIZACJI SBE W RADZIE
Prezes Mea Group Sp. z o.o., agencji eventowej, specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Od tej pory konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów. Do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. W styczniu 2015 r. wyróżniona tytułem „Osobowość Roku 2014” przez branżowy magazyn MICE Poland w kategorii Organizator.
REPREZENTANT ORGANIZACJI ZOSM W RADZIE
Założyciel i współwłaściciel agencji SE Group, jednej z wiodących agencji marketingu sportowego w Polsce, która co roku organizuje kilkadziesiąt różnego typu wydarzeń sportowych, w tym zawody na licencji IRONMAN; specjalista od marketingu i sponsoringu sportowego; w latach 2005-2007 pracował w Fundacji Maraton Warszawski, gdzie był odpowiedzialny za sponsoring i public relations Maratonu i Półmaratonu Warszawskiego; pośredniczył w zawarciu kilkudziesięciu kontraktów sponsoringowych, m.in. z takimi firmami jak: Enea, Orlen, PZU, Unilever, Onico, Citi Handlowy, BZ WBK, Pelion, Carrefour, Adidas, New Balance, Reebok, Mercedes, Wisniowski, Decathlon, Intersport, GOSport, Ruch, Food Care i wiele innych; wieloletni wykładowca na kursach menedżera sportu w Polskiej Akademii Sportu; Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
WICEPREZES RADY
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. W latach 2002 – 2010 związana z Biurem Współpracy Zagranicznej odpowiedzialnym za kompleksową koordynację współpracy międzynarodowej prowadzonej przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, swoją dalszą karierę zawodową związała KBF (Krakowskim Biurem Festiwalowym), gdzie do stycznia 2022 r. pełniła funkcję zastępcy dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków. Obecnie wiceprezes zarządu spółki Kraków5020, której powierzono rolę operatora ICE Kraków.
Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej.
Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce i zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. W 2021 roku powołana przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii na członka Rady Polskiej Organizacji Turystycznej. Od grudnia 2021 roku zasiada w zarządzie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń pełniąc funkcję wiceprezesa, a grudniu 2022 roku ponownie wybrana do tej funkcji na kolejną kadencję.
Odznaczona przez ministra Andrzeja Guta-Mostowego, sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”. Dwukrotnie nagrodzona MP Power Awards – MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue. Od 2022 roku zasiada w jury konkursu MP Power 12. W 2021 roku znalazła się w prestiżowym gronie 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej – 100 Most Influential People in the Event Industry w globalnym rankingu Eventex, ponownie nominowana w 2022 roku.
Nominowana do prestiżowej nagrody „Rise and Raise Other Award” przyznawanej przez United Nations Women zajmującą się równością płci i wzmocnieniem pozycji kobiet.
CZŁONEK ZARZĄDU
Ekspertka przemysłu spotkań i profesjonalna event managerka.
W latach 2006 – 2022 zarządzała agencją Acora Events, działając w branży MICE z sukcesem kierowała firmą organizującą wydarzenia biznesowe na terenie Polski i poza jej granicami. W ramach działań biznesowych tworzyła nowe produkty i atrakcje związane z użyciem nowych technologii, m.in. pierwszą w Polsce grę na tabletach – TamTu.
Mocno nastawiona na rozwój przemysłu wydarzeń w Polsce, zagadnienia sustainability, w szczególności oczywiście w obszarze odpowiedzialnych „zielonych” eventów. Dba o wzrost znajomości zawodu event managera jako zarządzającego wydarzeniem będącym narzędziem do realizacji celów biznesowych wśród klientów.
Od 2020 roku – członkini Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Członkini – założycielka oraz 2 kadencję – Wiceprzewodnicząca Rady Łódzkiej Organizacji Turystycznej.
Członkini Zarządu, obecnie drugą kadencję w Radzie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej.
Wykładowczyni Studium Event Management UW.
Prywatnie – żeglarka jeżdżącą na snowboardzie.
PREZES SITE POLAND
Z branżą turystyczną związana od 40 lat. Specjalizuje się w obszarze business travel i MICE. Wykreowała i wprowadziła na rynek polski markę Weco-Travel Meetings&Incentives.
Stworzyła prężnie działający zespół oferujący wyspecjalizowane usługi w obszarze zarządzania spotkaniami i organizacji wyjazdów motywacyjnych.
Aktywnie działa w stowarzyszeniach branżowych, bierze udział w wydarzeniach sektorowych wspierając je merytorycznie i organizacyjnie.
Osiągnięcia i Nagrody:
Od września 2022 roku prowadzi działalność pod własną marką MICE Expert. Główne pola aktywności to reprezentacja zagranicznych podmiotów turystycznych na rynku polskim, konsultacje i doradztwo w obszarze prowadzenia Agencji oraz organizacji wyjazdów i eventów.
Więcej informacji na: https://miceexpert.pl
REPREZENTANT ORGANIZACJI PSPA W RADZIE
Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na wydziale Ekonomii
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Przewoźników Autokarowych od trzech kadencji.
Prezes Zarządu współwłaściciel firmy RAF TRANS Sp. z o.o., w turystyce od ponad 25 lat.
Odznaczony przez Prezydenta RP „Zasłużony dla transportu Rzeczypospolitej Polskiej”, 2012 rok
Odznaczony przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudę „Medalem Srebrnym za Długoletnią Służbę”, 2017 rok.
REPREZENTANT ORGANIZACJI SKKP W RADZIE
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Ekspert przemysłu spotkań, od wielu lat obecna w branży turystycznej, aktywna w organizacjach branżowych, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w latach 2013-2019. Od roku 2006 członek International Congress & Convention Association. W latach 2011-2017 pełniła funkcję Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Zawodowo związana z firmami krakowskimi Symposium Cracoviense – profesjonalny organizator kongresów (od 21 lat) oraz Intercrac, DMC (od 28 lat). Wcześniej w latach 1984-1989 praccowała w Orbisie w oddziale zagranicznej turystyki przyjazdowej. Obecnie również zaangażowana, jako jeden z liderów, w projekt Kraków Network, platformę współpracy branży spotkań, zainicjowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Zainteresowania: taniec, balet klasyczny, gry planszowe.
CZŁONEK ZARZĄDU I DYREKTOR GENERALNY
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, od lat związana z turystyką i promocją.
Pracowała m.in. jako Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, gdzie odpowiadała m.in. za współpracę z Polską Organizacją Turystyczną oraz opiekę merytoryczną nad ustawą o turystycznym funduszu gwarancyjnym i ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego i Agencji Rozwoju Mazowsza S.A., odpowiadała m.in. za promocję gospodarczą województwa i napływ inwestycji do regionu, kierując Mazowieckim Centrum Obsługi Inwestora. Kierowała również Wydziałem Turystyki, była Przewodniczącą Zespołu Oceniającego Obiekty Hotelarskie w regionie, przez 2 lata pełniła funkcję Rzecznika Funduszy Europejskich w województwie mazowieckim. Od kwietnia 2022 współpracuje
z Federacją. Od listopada 2022 Członek Zarządu oraz Dyrektor Generalny Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.
Absolwentka studiów Executive MBA – INE PAN w Warszawie w zakresie finansów i marketingu, międzynarodowych stosunków gospodarczych WSSM w Łodzi, ukończyła również wiele kursów
i szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania procesami, projektami, np. PRINCE2, z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli, pozyskiwania dofinansowania z KFS, BUR.
W 2017 roku w rankingu portalu Wasza Turystyka znalazła się na 50 miejscu wśród 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce.
Była sportsmenka – badmintonistka, reprezentantka kadry narodowej, została odznaczona przez Zarząd Polskiego Związku Badmintona odznaką brązową za wybitne zasługi dla rozwoju sportu badmintonowego.
WICEPREZES RADY
Od stycznia 2021 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.
Od początku pandemii mocno zaangażowany w życie branży spotkań. Członek TUgether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Współautor wytycznych dla organizatorów spotkań, opublikowanych przez Ministerstwo Rozwoju w maju 2020 roku.
Jest przedstawicielem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klubu Agencji Eventowych SAR w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Związany z branżą marketingową i eventową od kilkunastu lat. Współwłaściciel i członek Zarządu agencji *Bespoke.
Absolwent Wydziału Historycznego UW i Akademii Leona Koźmińskiego.
REPREZENTANT ORGANIZACJI PIPT W RADZIE
Tomasz Kobierski zasiada w zarządzie Grupy MTP, w roli wiceprezesa od 2007 roku. Od 2017 roku należy do prestiżowej Rady Dyrektorów UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego. Rada podejmuje decyzje w sprawie kierunków działania organizacji mających wpływ na międzynarodowe targi branżowe. Tomasz Kobierski jest także przewodniczącym Rady Nadzorczej Targów Lublin oraz członkiem Zarządu Stowarzyszenia Producentów Maszyn, Urządzeń i Narzędzi do Obróbki Drewna Droma. Ukończył Wydział Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studia menedżerskie Advanced Management Program w IESE Business School w Barcelonie. Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z Grupą MTP.
REPREZENTANT ORGANIZACJI PIPT W RADZIE
Prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego, jedynej oficjalnej organizacji zrzeszającej firmy branży targowej.
Menedżer, przedsiębiorca, doradca biznesowy, autorka książek, doktor nauk ekonomicznych. Trener biznesu i wykładowca studiów podyplomowych i MBA w Polsce i za granicą.
Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku organizacjach, mi. innymi: w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, Pratt&Whitney Canada, Holdingu IPT w Łodzi, Complex Holding SA w Łodzi, B&K Simple Solution w Warszawie.
Od samego początku współtworzyła branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Będąc aktywnym członkiem TUgether i RPSiW uczestniczyła w wielu spotkaniach z rządem, Ministerstwem Rozwoju, Pracy i Technologii, Ministerstwem Zdrowia i PRF. Brała udział w pracach nad wytycznymi dla branży spotkań i wydarzeń oraz opracowaniem koncepcji pomocy sektorowej dla branży, m.in. Bonu Solidarnościowego.
Jako przedstawiciel branży targowej na bieżąco komentuje w mediach aktualną sytuację i działania rządu w zakresie wsparcia branży.
Jest absolwentką informatycznych studiów magisterskich na wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Szczecińskiego, biznesowych studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, studiów doktoranckich w Wyższej Szkole Leona Koźmińskiego oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Autorka 4 książek: Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie – Nie taki diabeł straszny; Zarzadzanie sobą – Zrozum siebie i realizuj swoje marzenia; Komunikacja bez barier – Jak rozumieć i być rozumianym. Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia.
REPREZENTANT STOWARZYSZENIA SOIT W RADZIE
Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją eventową Power, PowerSport i DMC Poland. Od 2020 roku Prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Klubu Agencji Eventowych KAE SAR, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, także Society for Incentive Travel Excellence. Założyciel i wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/. W 2019 roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W 2019 i 2020 roku znalazła się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry, a także została wyróżniona na liście TOP Influential People in the Meetings Industry in New Europe przez Kongres Magazin.
Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite’ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była wicemistrzynią Polski w squash-u). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the Power and Beatuty od YOUR dreams” – to jej ostatnio ulubiony.
Od początku koronakryzysu, z ramienia SOIT współtworzyła branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Członek Sztabu Kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Bierze aktywy udział w pracach związku Pracodawcy RP i Rady Przedsiębiorczości przy Rzeczniku MSP. Ekspert branżowy w mediach, prelegent na konferencjach.
REPREZENTANT FUNDACJI HARMONY W RADZIE
Prezes Zarządu Fundacji Harmony Hotels, zarządza również grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group:: Hotel Willa Port**** Art & Business w Ostródzie oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 26 lat związana jest również z finansami, a od ponad 11 lat pracuje w Biurze Regionalnym województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli, w ramach którego działa Dom Polski Wschodniej w Brukseli.
Doskonale potrafi znaleźć się w sytuacjach trudnych i kryzysowych. Gdy trzeba jest gotowa przeprowadzić trudne procesy restrukturyzacyjne i naprawcze, co znalazło swoje potwierdzenie w czasie pandemii koronawirusa, kiedy to hotelarstwo znalazło się z dnia na dzień w trudnej sytuacji, zagrażającej często kontynuowaniu działalności wielu polskich hoteli.
Aktywnie uczestniczy w pracach sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju działającym na rzecz środowiska hotelarskiego, współpracuje z organizacjami branżowymi w celu wzmocnienia głosu branży w czasie pandemii koronawirusa, pozyskania programów osłonowych, czy też przyjęcia standardów funkcjonowania hoteli w reżimie sanitarnym w czasie obostrzeń.
Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Zarządzanie to jej drugie imię, praca jest dla niej pasją. Na co dzień zaraża optymizmem, nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji.
Poza działalnością biznesową aktywnie angażuje się w działalność kulturalną – jest mecenasem sztuki, organizuje koncerty i wernisaże oraz wspiera artystów nie tylko z Warmii i Mazur. Prywatnie, mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.
WICEPREZES RADY
Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W trakcie kryzysu wywołanego przez koronawirusa bierze aktywny udział w pracach zespołów branżowych dotyczących optymalnych rozwiązań pomocowych dla hotelarzy.
W latach 2007 – 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli.
Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.
W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce oraz przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w Komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
SEKRETARZ RADY
Od stycznia 2021 r. Sekretarz Rady, odpowiadający za koordynację bieżących działań, sprawną komunikację, wzmacnianie wizerunku oraz rozbudowę struktury grupy. Doświadczony manager i lider projektów z ponad 15-letnią praktyką, ze specjalizacją w organizacji i koordynacji projektów z obszaru MICE. Zaczynała jako dziennikarz turystyczny oraz wielofunkcyjny PR-owiec w agencjach United PR i Pegasus, by następnie prowadzić komunikację dla sieci Perfumerii Marionnaud. Pasja podróżnicza wciągnęła ją jednak bezpowrotnie w branżę turystyki biznesowej, najpierw w biurze AFRICA line, potem w dziale incentive&events grupy ZERO Gravity, a wreszcie w ramach własnej działalności. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów Amerykanistyki UW, na specjalizacji kulturoznawstwo. Fanka filmów Woody Allena, street artu i the Beatles, z zamiłowania matka podróżująca, najlepiej czuje się w górach, w Azji, Ameryce Południowej i nad Morzem Śródziemnym.
REPREZENTANT ORGANIZACJI PSTK W RADZIE
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych PSTK, tłumaczka konferencyjna i przysięgła języka angielskiego. Magister filologii orientalnej UJ (arabistyka) i Podyplomowych Studiów dla Tłumaczy Konferencyjnych UJ Kraków, studiowała także na uczelniach zagranicznych (Seattle USA, Kair Egipt).
Od 1996 r. na rynku tłumaczeniowym, w tym ponad 5 lat jako tłumacz wewnętrzny w banku, następnie na styku biznesu i przemysłu (instytucje finansowe, energetyka, nieruchomości, prawo). Dzięki doświadczeniom z tłumaczenia ustnego przysięgłego chętnie angażuje się w projekty wymagające łączenia umiejętności językowych, zdolności interpersonalnych i poufności/tajności (dochodzenia korporacyjne, audyty, inspekcje, negocjacje). Wspiera klientów jako tłumacz – konsultant przy organizacji większych imprez/projektów tłumaczeniowych.
Długoletnia wykładowczyni Podyplomowych Studiów dla Tłumaczy Konferencyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego po szkoleniach organizowanych przez służby tłumaczeniowe instytucji unijnych (SCIC) i kierownik sekcji angielskiej (2006 – 2010), wykładowczyni Podyplomowych Studiów dla Tłumaczy Tekstów Specjalistycznych UJ i Podyplomowych Studiów dla Tłumaczy Przysięgłych Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie.
Działa intensywnie pro bono wspierając inicjatywy charytatywne. Jej misja w Polskim Stowarzyszeniu Tłumaczy Konferencyjnych i Radzie to dalsza integracja środowiska, budowanie marki PSTK i znaczenia zawodu tłumacza konferencyjnego w zmieniającej się rzeczywistości. Pozapracowo zgłębia techniki głosowe, (voice coaching), łączy miłość do opery barokowej z uwielbieniem dla sztuki współczesnej. Aktywna rowerzystka miejska.
REPREZENTANT ORGANIZACJI SKKP W RADZIE
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego (Executive MBA) oraz Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego (stosunki międzynarodowe, spec. turystyka międzynarodowa). Z branżą MICE związany od 2005 roku. Na początku swojej kariery zdobywał doświadczenie m.in. w hotelach Hilton Reno w Newadzie oraz Sheraton w Krakowie. Od 10 lat związany z CMA, w której zaczynał jako menedżer działu sprzedaży i marketingu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Jest członkiem m.in. takich organizacji, jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter, Knights of Columbus. W 2017 roku został wyróżniony nagrodą MP POWER 2017 w kategorii „dostawca multimediów“. Jest autorem wielu koncepcji wydarzeń komercyjnych i kulturalnych, producentem, scenografem, pasjonatem nowoczesnych technologii multimedialnych. Był odpowiedzialny za produkcję kilkuset realizacji dla sektora publicznego i prywatnego.
REPREZENTANT ORGANIZACJI SOIT W RADZIE
Doświadczony menedżer projektów i certyfikowany trener biznesu. Ma na swoim koncie kilkaset projektów takich jak – szkolenia i projekty doradcze z obszaru marketingu i PR, programy rozwojowe dla korporacji, wyjazdy integracyjne, eventy oraz konferencje branżowe. Jako trener biznesu prowadziła szkolenia z umiejętności interpersonalnych dla firm i uczelni wyższych.
W branży MICE działa od 2015 roku.
Jako Head of Operations & PR odpowiada za realizację projektów i koordynację działalności SOIT, rozwój Stowarzyszenia, organizację eventów, media relations i budowanie wizerunku. Wspiera Zarząd SOIT w realizacji działań strategicznych. Członek komitetu organizacyjnego branżowego wydarzenia Meetings Week Poland.
Od marca 2020 roku działa w ramach inicjatywy TUgether, a następnie w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Jest członkiem zespołu komunikacji TUgether/Rady, realizuje działania w zakresie social media i media relations.
WICEPREZES RADY
Przedsiębiorca, działacz społeczny i filantrop przebywający w Polsce od 1989 r. Jest udziałowcem i prezesem drugiej co do wielkości firmy zarządzającej podróżami służbowymi Weco-Travel, która powstała w Polsce w 1992 roku. Poza prowadzeniem działalności w Polsce, Weco-Travel ma biura również w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii.
J J Singh od 8 lat jest Prezesem Zrzeszenia Agentów – ZA IATA w Polsce, które reprezentuje ponad 120 agentów IATA.
Wiceprezes TUgether, jest także członkiem-założycielem i prezesem Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, utworzonej w 2006 roku przy wsparciu indyjskich przedsiębiorców i korporacji. Izba liczy ponad 103 członków, w tym polskie i indyjskie korporacje biznesowe.
Za promocję handlu i inwestycji między Polską a Indiami J J Singh został odznaczony Medalem Ministra Gospodarki RP
Z branżą turystyczną związany od 1986 roku pracując w agencjach i liniach lotniczych, posiada tytuł MBA uzyskany w LBS / HEC.
REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE
Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR / Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati.Pracował(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies – EACA).
REPREZENTANT ORGANIZACJI SITE W RADZIE
Założyciel i prezes agencji United Partners to znany w Polsce twórca innowacyjnych inicjatyw w branży MICE. Prezes the Society for Incentive Travel Excellence chapter Poland (od 2018), wieloletni członek zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (2012-2017). Pomysłodawca portalu branżowego meetingplanner.pl, felietonista miesięcznika MICE Poland (2004-2011), członek założyciel Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Meeting Professionals International oddział w Polsce (2010) oraz the Society for Incentive Travel Excellence chapter w Polsce (2015).
Członek jury konkursów branżowych: Osobowość Roku (2009-2011) i MP Power Awards (2012-obecnie). Zdobywca nagród MP Power Awards (2014, 2018), Golden Arrow (2016, 2019) i Geparda Biznesu (2017, 2018, 2019).
CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ RADY . REPREZENTANT ORGANIZACJI SKKP W RADZIE
Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 – 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.
WICEPREZES RADY
Członek zarządu stowarzyszenia festiwali europejskich Yourope, skupiającego blisko sto największych festiwali w kontynentalnej Europie, promotor kultury i twórca agencji Alter Art, która od ponad 20 lat organizuje największe wydarzenia muzyczne i kulturalne, zmieniając rynek festiwalowy w Polsce, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych (SOIAR), fundator i założyciel Fundacji Alter Art. W 2002 roku po raz pierwszy zorganizował Open’er Festival. Za tym wydarzeniem szybko podążyły kolejne projekty: Kraków Live Festival oraz Orange Warsaw Festival. Mikołaj Ziółkowski jest także promotorem i organizatorem koncertów największych artystów współczesnego muzycznego świata. Zajmuje się także organizacją międzynarodowych wydarzeń artystycznych, jak pierwsze w Polsce występy grupy Cirque du Soleil czy współprodukcją różnych przedsięwzięć artystycznych. Open’er Festival był wielokrotnie nagradzany, między innymi podczas Europejskich Nagród Festiwalowych, a agencja Alter Art otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Promoter of the Year.
REPREZENTANT ORGANIZACJI PSWK W RADZIE
Z wykształcenia specjalista komunikacji społecznej i public relations. Pracował zarówno w korporacjach (Henkel Polska, Scandinavian Tobacco), sektorze samorządowym (rzecznik Metra Warszawskiego) jak i administracji rządowej (jako rzecznik i doradca Ministra Sprawiedliwości i Ministrów Edukacji Narodowej). Prowadził zajęcia m.in. na UW i PAN oraz liczne szkolenia z zakresu komunikowania i zarządzania zakwaterowaniem.
Od 2016 roku prowadzi własną działalność w branży tzw. wynajmu krótkoterminowego pod marką Labo Apartment.
Jest członkiem założycielem Polskiego Stowarzyszenia Wynajmu Krótkoterminowego, w którym pełni funkcję wiceprezesa.
Biuro: biuro@rpsiw.pl
Media: media@rpsiw.pl
© 2024 by Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wdrożenie: WOJTECH