Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku:

BESPOKE, EL PADRE, EMLAB, IBENTO, IMAGINE NATION, LIVE AGE, MINISTRY OF CREATIVITY, MEA GROUP, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER.

 Współpracujemy ze wszystkimi czołowymi na rynku podmiotami zajmującymi się event marketingiem w Polsce. 

Nasi członkowie są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji. 

Naszym priorytetem jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi.

SAR/KAE powstało z inicjatywy największych polskich agencji eventowych, działających na rynku od wielu lat i posiadających unikatową wiedzę zarówno z zakresu organizacji eventów jak i funkcjonowania tej części rynku marketingowego. 

Ważnym polem naszego działania jest dbałość o rozwój kompetencji naszych członków i podwyższanie kwalifikacji ich pracowników. Nasze  działania edukacyjne są skierowane zarówno do agencji eventowych, a także marketerów (w tym działów marketingu i procurement).

Dane adresowe

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

WWW / Social Media
Dane Kontaktowe

Tel: +48 512 609 934 / 22 898 84 25
E-mail: maria.zaremba@sar.org.pl

Łukasz Klimczak

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Łukasz Klimczak

Od stycznia 2021 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Od początku pandemii mocno zaangażowany w życie branży spotkań. Członek TUgether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Współautor wytycznych dla organizatorów spotkań, opublikowanych przez Ministerstwo Rozwoju w maju 2020 roku.

Jest przedstawicielem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klubu Agencji Eventowych SAR w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Związany z branżą marketingową i eventową od kilkunastu lat. Współwłaściciel i członek Zarządu agencji *Bespoke.

Absolwent Wydziału Historycznego UW i Akademii Leona Koźmińskiego.

Paweł Tyszkiewicz

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR / Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati.Pracował(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies – EACA).