Izba stanowi reprezentację środowiska menedżerów artystów polskich. W skład Izby wchodzi ponad 100 podmiotów. 

Została założona w czerwcu 2020 roku. Jej celem jest dbałość o zrównoważony rozwój rynku koncertowego. Izba odpowiedzialnie reprezentuje interesy członków oraz promuje najwyższe standardy biznesowe, prawne i etyczne w branży koncertowej. 

Dane adresowe

ul. Obrońców 2B,
03-932 Warszawa

WWW / Social Media
Dane Kontaktowe

biuro@igmap.pl
+ 48 608 345 487 

Dagmara Chmielewska

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

Dagmara Chmielewska

Dyrektor zarządzająca SBE, dyrektor programowy Studium Event Management, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i Public Relation z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii. 

Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej. Za flagowy projekt, którym jest Szachownica Lotnicza symbolem przyjaźni polsko- brytyjskiej otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II. 

Za swoją działalność uhonorowana została tytułem Człowieka Sukcesu Warmii i Mazur 2016 roku przyznany przez magazyn “Osobowości i Sukcesy”. 

Przez 8 lat prowadziła w Londynie Hurricane of Hearts i zarządzała 300osobowym zespołem organizując najgłośniejsze polonijne projekty (koncerty, seminaria, akcje społeczno- charytatywne, bale i akcje sportowe) . O eventach opowiadała na Uniwersytecie w Oksfordzie, Uniwersytecie Greenwich, Imperial College London oraz University City London. 

Współpracowała z Wembley Stadium, Football Association, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Polskim Komitetem Olimpijskim, Centrum Stosunków Międzynarodowych. 

Jej autorskie akcje głośno komentowane były w BBC, ITV, The Daily Mail, Metro i we wszystkich mediach w Polsce. 

Członek jury międzynarodowych konkursów branżowych BEA World Festival, Baltic- Nordic Event Award, Forum Branży Eventowej 2017.

Marta Chmielewska

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

Marta Chmielewska

Prezes Mea Group Sp. z o.o., agencji eventowej, specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Od tej pory konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów. Do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. W styczniu 2015 r. wyróżniona tytułem „Osobowość Roku 2014” przez branżowy magazyn MICE Poland w kategorii Organizator.

Żaneta Berus

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

Żaneta Berus

Ceo i założyciel firmy konsultingowej in2win business consulting działającej od 2011 roku w obszarze mice; członek zarządu stowarzyszenia branży eventowej, ekspert branżowy.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studia zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat była związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Do końca kwietnia 2017 r. piastowała również funkcję Executive Director w Sapphire Group, do której należy także EXPO XXI oraz Blue Business Media.

Przez kolejne 2 lata była Dyrektorem Zarządzającym największego obiektu wystawienniczego w Polsce – Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za koordynację działań i współpracę z zewnętrznymi klientami oraz organizacjami międzynarodowymi.

Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych. Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc członkiem zarządu tej organizacji odpowiedzialnym za współpracę międzynarodową, a do końca lipca 2016 roku była przez ponad 6 lat Wiceprezesem Polskiej Izby Przemysłu Targowego, członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową.

Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. Uhonorowana została tytułem MP-12, jako najlepszy menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, . Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku” w kategorii „Menadżer obiektu”, a także  Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.