PREZES RADY
Współtwórca Grupy BFC. Odpowiada za dział incentive, eventowy oraz biuro korporacyjnej sprzedaży i promocji hotelu BoniFaCio. Prekursor incentive’ów narciarskich na rynku polskim. Łączy wiedzę pochodzącą z wyjazdów incentive’owych, integracyjnych, eventów, eventów hotelarskich oraz turystyki indywidualnej, aby tworzyć nowe kategorie produktów i usług. Cechuje go biznesowa odwaga, tworzy projekty nowatorskie i realizuje swoją wizję pomimo ryzyka. Zdobywca branżowej nagrody MP Power12 w kategorii Meeting planner – agencja incentive travel. W 2020 roku znalazł się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry oraz na liście WaszaTurystyka.pl – 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Już 3 kadencję, od 2015 roku, jest Wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VIII kadencji.
W 2020 roku od początku koronakryzysu współtworzył branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od samego początku jest aktywnym członkiem Sztabu Kryzysowego, uczestnikiem bezpośrednich rozmów z rządem i Ministerstwem Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Brał udział w opracowywaniu rozwiązań i instrumentów pomocowych dla przemysłu spotkań i turystyki, przygotowywał poprawki do spec ustawy tzw. mikrotarczy dla turystyki. Bierze aktywny udział w pracach związku Pracodawcy RP i dostarcza unikalnej wiedzy na temat sytuacji w przemyśle spotkań, turystyce, turystyce biznesowej. Jest częstym gościem mediów jako ekspert branżowy.
WICEPREZES RADY
Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W trakcie kryzysu wywołanego przez koronawirusa bierze aktywny udział w pracach zespołów branżowych dotyczących optymalnych rozwiązań pomocowych dla hotelarzy.
W latach 2007 – 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli.
Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.
W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce oraz przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w Komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
WICEPREZES RADY
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. W latach 2002 – 2010 związana z Biurem Współpracy Zagranicznej odpowiedzialnym za kompleksową koordynację współpracy międzynarodowej prowadzonej przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, swoją dalszą karierę zawodową związała KBF (Krakowskim Biurem Festiwalowym), gdzie do stycznia 2022 r. pełniła funkcję zastępcy dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków. Obecnie wiceprezes zarządu spółki Kraków5020, której powierzono rolę operatora ICE Kraków.
Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej.
Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce i zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. W 2021 roku powołana przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii na członka Rady Polskiej Organizacji Turystycznej. Od grudnia 2021 roku zasiada w zarządzie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń pełniąc funkcję wiceprezesa, a grudniu 2022 roku ponownie wybrana do tej funkcji na kolejną kadencję.
Odznaczona przez ministra Andrzeja Guta-Mostowego, sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”. Dwukrotnie nagrodzona MP Power Awards – MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue. Od 2022 roku zasiada w jury konkursu MP Power 12. W 2021 roku znalazła się w prestiżowym gronie 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej – 100 Most Influential People in the Event Industry w globalnym rankingu Eventex, ponownie nominowana w 2022 roku.
Nominowana do prestiżowej nagrody „Rise and Raise Other Award” przyznawanej przez United Nations Women zajmującą się równością płci i wzmocnieniem pozycji kobiet.
WICEPREZES RADY
Członek zarządu stowarzyszenia festiwali europejskich Yourope, skupiającego blisko sto największych festiwali w kontynentalnej Europie, promotor kultury i twórca agencji Alter Art, która od ponad 20 lat organizuje największe wydarzenia muzyczne i kulturalne, zmieniając rynek festiwalowy w Polsce, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych (SOIAR), fundator i założyciel Fundacji Alter Art. W 2002 roku po raz pierwszy zorganizował Open’er Festival. Za tym wydarzeniem szybko podążyły kolejne projekty: Kraków Live Festival oraz Orange Warsaw Festival. Mikołaj Ziółkowski jest także promotorem i organizatorem koncertów największych artystów współczesnego muzycznego świata. Zajmuje się także organizacją międzynarodowych wydarzeń artystycznych, jak pierwsze w Polsce występy grupy Cirque du Soleil czy współprodukcją różnych przedsięwzięć artystycznych. Open’er Festival był wielokrotnie nagradzany, między innymi podczas Europejskich Nagród Festiwalowych, a agencja Alter Art otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Promoter of the Year.
WICEPREZES RADY
Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Gdańskich SA. Spółki z siedzibą w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO specjalizującej się w organizowaniu wydarzeń wystawienniczych, kongresowych oraz imprez plenerowych o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. W Federacji reprezentuje Polską Izbę Przemysłu Targowego, której Rady jest członkiem. Polska Izba Przemysłu Targowego promuje targi jako jeden z najważniejszych instrumentów marketingu bezpośredniego dla firm z różnych sektorów gospodarki, a w czasie pandemii aktywnie wspiera swoich członków w walce o lepsze regulacje i wspierające branżę mechanizmy finansowe.
Wiceminister w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego oraz Infrastruktury i Rozwoju w latach 2011-2015. Współautor Krajowej Polityki Miejskiej 2023, odpowiedzialny za uchwalenie ustawy o rewitalizacji. Zarządzał Europejskim Funduszem Społecznym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Wiedza Edukacja Rozwój oraz koordynował unijne programy regionalne. Jako wicemarszałek województwa pomorskiego w latach 2016-2018 odpowiadał za inwestycje i nadzór nad samorządowymi podmiotami leczniczymi. W latach 2006 -2010 wiceprezydent Sopotu odpowiedzialny m.in. za program budowy marki miasta Sopotu, strategię i przygotowanie projektów współfinansowanych z funduszy unijnych m.in. modernizacji Opery Leśnej czy budowy przystani jachtowej. W latach 2004-2006 dyrektor ds. marketingu oraz kontaktów z Euroligą w Sportowej Spółce Akcyjnej Trefl, właścicielu wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce, drużyny Prokom Trefl Sopot.
Wykładowca na studiach podyplomowych „Event Manager” na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentem wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych w dziedzinie filmoznawstwa w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk.
Posiada międzynarodowy certyfikat PRINCE2 Practitioner.
Przewodniczący Rady Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Jako były członek kadry narodowej zapalony pasjonat żeglarstwa.
WICEPREZES RADY
Przedsiębiorca, działacz społeczny i filantrop przebywający w Polsce od 1989 r. Jest udziałowcem i prezesem drugiej co do wielkości firmy zarządzającej podróżami służbowymi Weco-Travel, która powstała w Polsce w 1992 roku. Poza prowadzeniem działalności w Polsce, Weco-Travel ma biura również w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii.
J J Singh od 8 lat jest Prezesem Zrzeszenia Agentów – ZA IATA w Polsce, które reprezentuje ponad 120 agentów IATA.
Wiceprezes TUgether, jest także członkiem-założycielem i prezesem Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, utworzonej w 2006 roku przy wsparciu indyjskich przedsiębiorców i korporacji. Izba liczy ponad 103 członków, w tym polskie i indyjskie korporacje biznesowe.
Za promocję handlu i inwestycji między Polską a Indiami J J Singh został odznaczony Medalem Ministra Gospodarki RP
Z branżą turystyczną związany od 1986 roku pracując w agencjach i liniach lotniczych, posiada tytuł MBA uzyskany w LBS / HEC.
CZŁONEK ZARZĄDU
Ekspertka przemysłu spotkań i profesjonalna event managerka.
W latach 2006 – 2022 zarządzała agencją Acora Events, działając w branży MICE z sukcesem kierowała firmą organizującą wydarzenia biznesowe na terenie Polski i poza jej granicami. W ramach działań biznesowych tworzyła nowe produkty i atrakcje związane z użyciem nowych technologii, m.in. pierwszą w Polsce grę na tabletach – TamTu.
Mocno nastawiona na rozwój przemysłu wydarzeń w Polsce, zagadnienia sustainability, w szczególności oczywiście w obszarze odpowiedzialnych „zielonych” eventów. Dba o wzrost znajomości zawodu event managera jako zarządzającego wydarzeniem będącym narzędziem do realizacji celów biznesowych wśród klientów.
Od 2020 roku – członkini Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Członkini – założycielka oraz 2 kadencję – Wiceprzewodnicząca Rady Łódzkiej Organizacji Turystycznej.
Członkini Zarządu, obecnie drugą kadencję w Radzie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej.
Wykładowczyni Studium Event Management UW.
Prywatnie – żeglarka jeżdżącą na snowboardzie.
CZŁONEK ZARZĄDU I DYREKTOR GENERALNY
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, od lat związana z turystyką i promocją.
Pracowała m.in. jako Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, gdzie odpowiadała m.in. za współpracę z Polską Organizacją Turystyczną oraz opiekę merytoryczną nad ustawą o turystycznym funduszu gwarancyjnym i ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego i Agencji Rozwoju Mazowsza S.A., odpowiadała m.in. za promocję gospodarczą województwa i napływ inwestycji do regionu, kierując Mazowieckim Centrum Obsługi Inwestora. Kierowała również Wydziałem Turystyki, była Przewodniczącą Zespołu Oceniającego Obiekty Hotelarskie w regionie, przez 2 lata pełniła funkcję Rzecznika Funduszy Europejskich w województwie mazowieckim. Od kwietnia 2022 współpracuje
z Federacją. Od listopada 2022 Członek Zarządu oraz Dyrektor Generalny Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.
Absolwentka studiów Executive MBA – INE PAN w Warszawie w zakresie finansów i marketingu, międzynarodowych stosunków gospodarczych WSSM w Łodzi, ukończyła również wiele kursów
i szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania procesami, projektami, np. PRINCE2, z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli, pozyskiwania dofinansowania z KFS, BUR.
W 2017 roku w rankingu portalu Wasza Turystyka znalazła się na 50 miejscu wśród 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce.
Była sportsmenka – badmintonistka, reprezentantka kadry narodowej, została odznaczona przez Zarząd Polskiego Związku Badmintona odznaką brązową za wybitne zasługi dla rozwoju sportu badmintonowego.
PREZES SITE POLAND
Z branżą turystyczną związana od 40 lat. Specjalizuje się w obszarze business travel i MICE. Wykreowała i wprowadziła na rynek polski markę Weco-Travel Meetings&Incentives.
Stworzyła prężnie działający zespół oferujący wyspecjalizowane usługi w obszarze zarządzania spotkaniami i organizacji wyjazdów motywacyjnych.
Aktywnie działa w stowarzyszeniach branżowych, bierze udział w wydarzeniach sektorowych wspierając je merytorycznie i organizacyjnie.
Osiągnięcia i Nagrody:
Od września 2022 roku prowadzi działalność pod własną marką MICE Expert. Główne pola aktywności to reprezentacja zagranicznych podmiotów turystycznych na rynku polskim, konsultacje i doradztwo w obszarze prowadzenia Agencji oraz organizacji wyjazdów i eventów.
Więcej informacji na: https://miceexpert.pl
PREZES SBE
Prezes Zarządu i dyrektor zarządzająca SBE, dyrektor programowa Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i Public Relation z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej. Za flagowy projekt, którym jest Szachownica Lotnicza symbolem przyjaźni polsko- brytyjskiej otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II i Króla Karola III. Za swoją działalność uhonorowana została tytułem Człowieka Sukcesu Warmii i Mazur 2016 roku przyznany przez magazyn “Osobowości i Sukcesy”.
W 2021 roku została wpisana na listę „100 Najbardziej Wpływowych Osób w Przemyśle Spotkań” stworzony przez międzynarodowy konkurs „EVENTEX”.
Przez 8 lat prowadziła w Londynie Hurricane of Hearts i zarządzała 300osobowym zespołem organizując najgłośniejsze polonijne projekty (koncerty, seminaria, akcje społeczno- charytatywne, bale i akcje sportowe).
O eventach opowiadała na Uniwersytecie w Oksfordzie, Uniwersytecie Greenwich, Imperial College London oraz University City London. Współpracowała z Wembley Stadium, Football Association, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Polskim Komitetem Olimpijskim, Centrum Stosunków Międzynarodowych. Jej autorskie akcje głośno komentowane były
w BBC, ITV, The Daily Mail, Metro i we wszystkich mediach w Polsce. Od 6 lat mieszka w Polsce. Pracowała nad Procedurami bezpiecznych eventów czy reaktywacją Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej. Wprowadza na rynek polski Ekocertyfikaty i definicję zielonych eventów.
Członek jury międzynarodowych konkursów branżowych BEA World Festival, Baltic- Nordic Event Award, Evento Award, Eventex, Forum Branży Eventowej 2017, Eventex 2022. Członek i fundator Fundacji ds. budowy pomnika przedsiębiorców przy Biurze Rzecznika MŚP. Jest ekspertem do spraw promocji
i komunikacji w Business Centre Club. Powołała „Obserwatorium MICE” przy Think Tank. W listopadzie 2022 roku została wpisana do Encyklopedii Osobowości RP wydawanej przez Britishpedia.
Od 2022 roku pełni funkcję specjalisty do spraw promocji, komunikacji i eventów w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii. W kwietniu 2022 roku zajęła stanowisko prezesa Fundacji Irij na rzecz Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii.
Sekretarz generalny SKKP
Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 – 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.
SEKRETARZ RADY W LATACH 2021-2022
Od stycznia 2021 r. Sekretarz Rady, odpowiadający za koordynację bieżących działań, sprawną komunikację, wzmacnianie wizerunku oraz rozbudowę struktury grupy. Doświadczony manager i lider projektów z ponad 15-letnią praktyką, ze specjalizacją w organizacji i koordynacji projektów z obszaru MICE. Zaczynała jako dziennikarz turystyczny oraz wielofunkcyjny PR-owiec w agencjach United PR i Pegasus, by następnie prowadzić komunikację dla sieci Perfumerii Marionnaud. Pasja podróżnicza wciągnęła ją jednak bezpowrotnie w branżę turystyki biznesowej, najpierw w biurze AFRICA line, potem w dziale incentive&events grupy ZERO Gravity, a wreszcie w ramach własnej działalności. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów Amerykanistyki UW, na specjalizacji kulturoznawstwo. Fanka filmów Woody Allena, street artu i the Beatles, z zamiłowania matka podróżująca, najlepiej czuje się w górach, w Azji, Ameryce Południowej i nad Morzem Śródziemnym.
KOORDYNATOR RADY w ROKU 2020
Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) w okresie II – XII 2020, a wcześniej branżowego sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju (marzec – kwiecień 2020). Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Piastował też stanowisko business development managera w agencji LIVE oraz CEO w Walk Events i grupie marketingowej San Markos/ Master Brand/ SG Marketing. Był odpowiedzialny m.in. za tworzenie, kreowanie i prowadzenie strategicznych projektów, zdobywanie sponsorów i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing 2011 / 2012 / 2016, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017. Jest przewodniczącym Rady Programowej magazynu THINK MICE, współlaureatem najważniejszych krajowych i zagranicznych nagród branżowych (BEA, EVENTEX, MP POWER, EFFIE). Ekspert i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego event marketingu oraz zarządzania zespołami / projektami.
Biuro: biuro@rpsiw.pl
Media: media@rpsiw.pl
© 2024 by Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wdrożenie: WOJTECH