#ZnowuSieSpotykamy TEST Copy

RUSZA KAMPANIA

#ZnowuSieSpotykamy

W czerwcu 2021 r., wraz z powolnym luzowaniem obostrzeń po trzeciej fali pandemii, pojawiły się pierwsze realizacje branży MICE. Głównie były to grupowe wyjazdy integracyjne, motywacyjne i nagrodowe dla pracowników lub partnerów biznesowych.

Organizatorzy realizowali je w destynacjach, które są przygotowane na przyjęcie grup i racjonalizują lokalne obostrzenia tak, aby umożliwić powrót tego typu działalności. W Polsce odbywały się głównie spotkania dla małych grup krajowych i spotkania plenerowe.

Turystyka przyjazdowa do Polski oraz spotkania dla grup zagranicznych praktycznie nadal nie funkcjonują, tak samo jak branża targowa, kongresowa, koncertowa czy hotele miejskie nastawione na klienta biznesowego.

 

Co CHCEMY OSIĄGNĄĆ?

CEL KAMPANII

  • Uruchomiona przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Kampania #ZnowuSieSpotykamy ma na celu pokazanie, że z udziałem profesjonalnych organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i Incentive travel przewoźników oraz całej sieci usług powiązanych, możliwe jest organizowanie bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeń biznesowych i rozrywkowych.

    W tych trudnych czasach spełnienie społecznej potrzeby spotkań i integracji jest kluczowe, a profesjonaliści z przemysłu spotkań są gotowi realizować te potrzeby, stosując wypracowane przez ostatnie miesiące bezpieczne narzędzia i rozwiązania. Organizatorzy wydarzeń potrzebują jednak w tej materii przejrzystej komunikacji ze strony administracji publicznej, a nie hamulców.

    Musimy pamiętać o dużej roli wydarzeń biznesowych w tworzeniu przewag konkurencyjnych polskiej gospodarki – to one zapewniają wymianę wiedzy, wspieranie w budowie zgranych zespołów czy relacji partnerskich, wspierających sprzedaż. Ogromnie cieszy popyt ze strony klientów rozumiejących, że mogą zwiększyć skuteczność swoich programów korzystając z premii za bycie pierwszymi.

    Pierwsze realizacje pokazują ogromną potrzebę powrotu stacjonarnych spotkań, odbudowywania relacji, reintegracji po długim czasie izolacji i pracy zdalnej. Po 16 miesiącach pandemii mamy na pewno do czynienia z odłożonym popytem ze strony końcowych adresatów realizowanych wydarzeń. Nasi klienci chcą się spotykać i potrzebują do tego profesjonalnych narzędzi biznesowych takich, jak incentive travel czy eventy. Te usługi mogą dostarczyć profesjonalni organizatorzy, którzy od blisko 1,5 roku zbierali doświadczenia i są gotowi kompleksowo przygotować bezpieczne spotkania w nowej rzeczywistości. Moglibyśmy w bezpieczny sposób realizować zdecydowanie więcej wyjazdów, konferencji czy targów, gdyby nie nieadekwatne limity, jakimi objęta jest organizacja spotkań o charakterze biznesowym. Popyt mocno wstrzymuje także brak jednoznacznej deklaracji ze strony administracji państwowej dotyczącej statusu osób posiadających certyfikat UE w okresie po wakacjach.

NIECH O NAS USŁYSZĄ

PRZEKAZ

  • Podczas kampanii #ZnowuSieSpotykamy będziemy prezentować przykłady projektów z sukcesem zrealizowanych przez członków Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych, branżowych i ogólnopolskich, towarzyszyć jej będą hasztagi #ZnowuSieSpotykamy#WeTravelAgain oraz #WeMeetAgain

    Naszym przekazem pragniemy też pokazać znaczenie przemysłu spotkań w odbudowie społecznych potrzeb związanych z szeroko pojętymi relacjami ludzkimi. Ponadto musimy przyjąć perspektywę, iż czas zacząć funkcjonować w nowej rzeczywistości, pomimo pandemii. Unia Europejska wypracowała certyfikat Covid, jako instrument, który ma usprawnić życie, przemieszczanie się w czasie pandemii. Nauczmy się korzystać z tego i innych ułatwień, działajmy zdroworozsądkowo, aby nasze życie i biznesy mogły powoli wracać na dawne tory.