Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także  prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions.

Dane adresowe

Czerska 8/10
00-732 Warszawa

WWW / Social Media
Dane Kontaktowe

Tel: +48 512 609 934 / 22 898 84 25
E-mail: maria.zaremba@sar.org.pl

Łukasz Klimczak

CZŁONEK ZARZĄDU RADY

Łukasz Klimczak

Od stycznia 2021 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Od początku pandemii mocno zaangażowany w życie branży spotkań. Członek TUgether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Współautor wytycznych dla organizatorów spotkań, opublikowanych przez Ministerstwo Rozwoju w maju 2020 roku.

Jest przedstawicielem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klubu Agencji Eventowych SAR w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Związany z branżą marketingową i eventową od kilkunastu lat. Współwłaściciel i członek Zarządu agencji *Bespoke.

Absolwent Wydziału Historycznego UW i Akademii Leona Koźmińskiego.

Paweł Tyszkiewicz

REPREZENTANT ORGANIZACJI W RADZIE

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR / Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati.Pracował(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies – EACA).